provat byxor...

Jag tycker att det är fantastiskt jobbigt att prova byxor.
Det är knöligt, svettigt och obekvämt.
Trånga, svettiga provhytter.
Obehaglig belysning.
Storlekar som inte passar.
För smått, för stort, för långt eller för kort.
För mycket eller för lite hjälp av personalen.
Och delar av kroppen som inte är formade som man vill.
Ja ni vet, allmänt otrevligt.
Men idag gav jag mig ut i vimlet, kastade mig över byten och krånglade mig in i en provhytt.
Jag provade ett flertal byxor och kom tillslut ur dimman med 2 st byxor som jag gillade skarpt.
Dessa super sköna, super låga, super smala i superstretch (Jag tror att det stod så på lappen... det kan ha varit någonting mer med super... men jag vet inte) kommer från HM för endast 199 kr.
Och dessa coola som jag fyndade för 100 kr (oxå från HM) som jag kan bära när jag fejar hemma i huset :)
Klapp på axeln för det!

Kommentera här: