Maldiverna närmar sig

Idag är dagen när låren ska börja trimmas och fladdret ska brännas.
Om drygt 1 månad lyfter flyget mot Maldiverna för 10 dagar Top Notch!
Så nu är det bara att ta sig i kragen, dra av sig långkalsongerna och raggsockorna, kliva av soffan och släppa julgodiset.
På lunchen gick jag en rask och väääldigt frisk promenad och det har jag för avsikt att göra varje dag i en månad nu.
Sen blir det hemmaträning, yoga och längder i simhallen för mig.
Jag gillar nämligen inte att träna i grupp med svett som flyger och luktar.
Jag ska absolut inte svälta mig eller gå ner hutlöst i vikt, jag ska bara tighta till lite och känna mig lite hetare i bikinin.
Och jag ska inte heller trötta ut er med träningsinlägg stup i kvarten men jag tänker att om jag skriver ut det, säger det högt liksom, så måste jag hålla det.
Fortsätta, kämpa och undvika fällor!
 
 

Kommentera här: