Shoppa, Shoppa, Shooooppa...

Idag har jag, min sexåring och min mamma varit i Stockholm stad och shoppat utav bara...
En fantastisk dag.
Rea is da shit.
Jag plockade på mig ett halsband, ett armband och ett par örhängen för endast 20kr/st.
Fyndade ett pannband för 39kr (men jag tror bara att jag betalade 19kr för det)
Hittade hemma-byxor, en tisha och en tank-klänning för 75kr, 50kr resp. 30kr.
Shoppade en beige fejk-skinnjacka för 200kr.
Och vårt absolut bästa kör, ett par Sorel vinterkängor för endast 599kr (ord. pris 1299kr)
Förutom detta hann vi dricka 2 st lattar, äta smörgåsar och moffa choklad.
Och så blev det mängder av kläder och accessoarer till barnen.
En sådan där dag när hinder är obefintliga, timmarna korta och stressen är minimal.
När man har tid att prioritera att prova hattar, titta på människor och gå länge i en leksaksaffär.
En sådan där dag när livet är enkelt.
Maximerat!
 
 
 
 

Kommentera här: